Загальна інформація і покрокова інструкція з купівлі нерухомості

    На Північному Кіпрі практикується англійська правова система, побудова якої почалося за часів британського колоніального панування. Більшість правових інститутів абсолютно нічим не відрізняються від англійських. Саме тому весь процес покупки нерухомості досить простий. Як тільки покупець приймає рішення про покупку будь-якого об'єкта, угода може бути завершена в дуже короткі терміни. Договір купівлі-продажу буде складений англійською/російською та турецькою мовами.

    Оформлення та підписання договору купівлі-продажу з іноземним Покупцем відбувається за участю адвоката. Це є істотною умовою. Адвокат відповідальний за надання Вам всіх документів, починаючи від оформлення процесу купівлі-продажу до оформлення титулу на землю на Ваше ім'я. Адвокат також буде займатися подачею на дозвіл на покупку нерухомості в відповідні інстанції держструктури, а також проведе весь процес до завершення угоди. Ви можете підтримувати зв'язок з адвокатом через електронну пошту, факс і телефон. Таким чином, Ви можете постійно підтримувати зв'язок протягом усього процесу покупки майна. Більш того, Ви можете завершити всі стадії угоди з-за кордону, шляхом видачі довіреності адвокату.

1. ВИБРАТИ І ЗАБРОНЮВАТИ НЕРУХОМІСТЬ

   Співробітник відділу продажів допоможе Вам вибрати підходящий об'єкт нерухомості. Для того, щоб забронювати, сподобається Вам варіант, необхідно внести резервації депозит, щоб зняти його з продажу. Ваша особиста присутність не обов'язково для резервації, депозит Ви можете відправити за коштами банківського переказу на розрахунковий рахунок компанії. Якщо Ви перебуваєте на Північному Кіпрі, депозит можна оплатити кредитною карткою або готівкою в бухгалтерії компанії. Наступний крок, після обговорень усіх умов, це складання і підписання договору купівлі-продажу. Щоб перейти до наступного етапу, переконайтеся в тому, що Ви прийшли до угоди в ціні і будь-яких додаткових умов угоди.

2. ОБГОВОРЕННЯ ЦІНИ І УМОВ КУПІВЛІ

    На цьому етапі відбувається обговорення ціни і готується план оплат, враховуючи бажання і можливості покупця, який може змінюватися, в залежності від об'єкта нерухомості. Наприклад, якщо покупець вибирає варіант, куди можна заїхати одразу після виконання оздоблювальних робіт, то на момент підписання договору він повинен сплатити 60% від вартості нерухомості плюс податки (ПДВ, Гербовий збір і трансформаторний збір). Однак, для об'єктів, які знаходяться на етапі будівництва, сума першого внеску складає всього 30%. Також Група компаній Ноянлар надає безпроцентні розстрочки і кредити з різноманітними варіантами оплат.

3. ПІДПИСАННЯ ДОГОВОРУ КУПІВЛІ-ПРОДАЖУ

    Реєстрація договору купівлі-продажу здійснюється адвокатами, які зареєстровані на Північному Кіпрі. Саме тому іноземці обов'язково повинні вдаватися до їхніх послуг. У функції адвоката входить консультувати клієнта при купівлі нерухомості, подавати документи в необхідні державні установи для отримання дозволу на оформлення права власності на землю, виступати від імені покупця в різних інстанціях на підставі довіреності та гарантувати легітимність договору купівлі-продажу, складеного між Вами і будівельною компанією . Складання договору в який входять деталі об'єкта нерухомості, специфікація проекту, план ділянки, затверджений на Північному Кіпрі, планування об'єкта нерухомості, терміни, інформація про забудовника, і все додаткові вимоги купівлі-продажу здійснюється також адвокатом. Потім підготовлений договір купівлі-продажу підписується Покупцем і Продавцем.

4. ОТРИМАННЯ ТИТУЛУ, ПОДАТКИ І ЗБОРИ

    Дозвіл на отримання власності на Північному Кіпрі направляється Вашим адвокатом до Ради міністрів. Цей процес може зайняти від 12 до 18 місяців. Після отримання дозволу покупець має право зареєструвати своє ім'я в Земельному комітеті як правовласника нерухомості на Північному Кіпрі. Знову ж, за відсутності покупця, довіреність на ім'я адвоката дозволить йому займатися цими формальностями від Вашого імені. Швидше за все, коли дозвіл буде надано, адвокат повідомить Вас і заповнить всі необхідні форми земельного комітету для оцінки набутого Вами майна. Зазвичай в цей момент податки підлягають оплаті. Податки розраховуються на підставі оцінки земельної реєстру (як правило, відкритої ринкової вартості майна на дату здійснення операції) і в даний час діють за такими ставками:

  • Плата за переведення земельного реєстра становить 6% (проте кожен покупець має можливість, предоставояемую один раз в житті, зменшити цей збір з 6% до 3%. Під час процедури переведення Вам буде поставлено питання, чи хочете ви використовувати цей варіант, Ви можете погодитися і оплатити тільки 3%)
  • ПДВ становить 5% від вартості нерухомості, зазначеної в договорі купівлі-продажу
  • Гербовий збір становить 0,5% від вартості нерухомості, зазначеної в договорі купівлі-продажу і сплачується протягом 1 місяця після його підписання.
  • Сума оплати трансформаторного збору варіюється в залежності від комплексу

    Процес покупки буде завершено, коли всі вищевказані податки сплачені, а документи про право власності зареєстровані на Ваше ім'я.